johan schreef:
Persoonlijk vind ik dit voor de meeste spelers een dure zaak en zelf ga ik me niet inschrijven.
Je moet 120€ op voorhand betalen en je hebt niet de absolute zekerheid dat je aan de 4 voorrondes kan deelnemen (bv forfait door ziekte). Ik heb ook nergens gelezen dat je in voorkomend geval een voorronde eventueel kan inhalen.
Ik besteed mijn zuurverdiende vakantiejob-euro's liever aan een degelijke opleiding in een degelijke bowlingschool.
Dat is persoonlijk voor iedereen, de reden om al dan niet in te schrijven. Ze moeten ergens een zekerheid inbouwen, omdat er anders mensen niet komen opdagen. De federatie moet wel deze banen reserveren en dus ook betalen! Over het inhalen van een voorronde kan ik heel kort zijn. Ze organiseren nu 3 dagen waaorp je kan spelen. ALs er iemand ziek is, kunnen ze niet voor 1 iemand 2 weken later dat patroon gaan leggen, want dat is niet eerlijk. de spelcondities zijn dan helemaal anders! Daar bovenop zou het nog duurder worden dan!
Over je geld spenderen aan de bowlingschool, geef ik je een overschot aan gelijk! als je alles zelf moet betalen ben je daar zeker en vast meer mee op dit moment!